אולפן הקלטות Class-A-Studio מתמחה בהפקת מיתוג קולי לעסקים! חלק חשוב בבניית מותג עסקי הוא ייחודיות ועמידה בסטנדרטים חדשים. ג'ינגל עסקי הוא אחד המרכיבים החשובים שיהפכו את העסק שלך למותג! ג'ינגלים למיתוג קולי ניתן להשמיעה במדיות הבאות:
טלפון | סלולר | אינטרנט | רדיו | טלוויזיה | כנסים ותערוכות | דיסק שמע איכותי וייחודי לעסק..
אנו נדאג להפיק את הפרסומת לעסק שלך, משלב הקופירייטינג ועד להפקה מלאה הכוללת: לחן, עיבוד, הפקה, נגינה, שירה, קריינות, סאונד,מיקס ומאסטרינג. כמו כן אנו נדאג לתת לך את כל הפורמטים האפשריים לכל מדיות התקשורת האפשריות. חשוב לציין כי אנחנו דוגלים באיכות, חדשנות ומקוריות. לא תמצא אצלנו פרסומות מוכנות מראש הכוללות עבודה ברמה ירודה!
לפניכם מספר דוגמאות של פרסומות למיתוג קולי לעסקים בתחומים שונים ומגוונים, שמיעה נעימה.
מגוון רחב של פרסומות, סרטוני תדמית ועוד...
מבנה ג'ינגל מקצועי לאמצעי התקשורת השונים
ג'ינגל במבנה שיר
ג'ינגל מקצועי אינו חייב לכלול קריינות. לפעמים המסר הטוב ביותר יעבור בשיר מולחן אשר מעניק למאזין חווית שמיעה מהנה ועל ידי כך המסר יחלחל עמוק לתת המודע שלו וישאר שם. בדיוק כמו שאתם זוכרים להיטים של זמרים...
מקצוע הפרסום עובד בעיקר על העברת מסרים חבויים לתת המודע!
חברות גדולות וממותגות כמו: קוק קולה, נייק, מרצדס, חברות סלולר ועוד, מחלקות את אופן הפרסום שלהם על ידי הפקות מגוונות: ג'ינגל במבנה שיר בלבד | ג'ינגל משולב קריינות + שיר | סרטי מוצר/תדמית.
ג'ינגל משולב קריינות
הכוונה היא: שילוב של הפקת שיר ובנוסף, קריינות בסוף הג'ינגל כמאין "חותמת"!
במקרה זה אנו נפריד את המסר ל-2 חלקים:
* מלל להלחנה ושירה + הפקה מוזיקלית
* קריינות בסיום או אמצע הפרסומת
קריינות במקרה זה תבהיר ללקוח פרטים נוספים כגון:
"מבצע זה תקף לכל המפקיד מעל 7000ש"ח לחודש". לקחתי דוגמה זו מפרסומת של בנק מסויים.
את המלל הנ"ל הקריין מדבר מהר מאד ומופיע ממש בסיום הפרסומת. החוק מחייב אותנו לשמור חוקים מסויימים - אך תמיד ניתן (על-ידי עריכה נכונה) לדעת מה להבליט בפרסומת ומה יהיה מסר "חבוי" כך שהלקוח יזכור את מה שאנו רצינו שיזכור...
תהליך הפקת ג'ינגל מקצועי
קופירייטינג
אנו נבנה עברוכם מסר ברור, תמציתי אשר משקף באופן הברור ביותר את מהות העסק/מוצר שלכם!
חשוב מאד להתמקד במסר אחד ברור בכל קמפיין פרסומי - אחרת אנו לא נגרום ללקוח להיות ממוקד מטרה.
ישנם כמה דרכים להעברת מסר:
* מתן אינפורמצייה ברורה על מהות השירות/עסק
* יצירת "סיפור כיסוי" שגורם למאזין/צופה להמתין במתח עד סיום הפרסומת
* שילוב של תקסט מולחן, מועבד ומופק לפי המסר אותו רוצים להעביר
עיבוד והפקה
לאחר שאנו יודעים את מבנה הפרסומת - נתחיל בתהליך העיבוד:
* איזה כלי נגינה ישתתפו בהפקה
* מה כל כלי מנגן ומתי
* איזו אווירה תהיה לפרסומת: רועשת, מרגשת, נעימה ועוד...
* איזה "צבע" סאונד נעניק: רוק, בלדה נעימה, קלאסי וכו'
* בחירת זמר/ים להפקה
נגינה והקלטה
לאחר כתיבת העיבוד אנו ניגשים לתהליך ההקלטה עצמה.
בתהליך זה יוקלטו כל כלי הנגינה, שירה, קריינות באולפן מקצועי.
מיקס ומאסטרינג
תהליך מיקס ומאסטרינג יגרום לפרסומת שלנו להישמע מלוטשת ומקצועית בכל אמצעי המדיה השונים.
זהו תהליך מורכב ביותר הדורש ציוד ומקצועיות. לאלא מכם שמעוניינים להרחיב ידע בנושא זה
אתם מוזמנים לקרוא בלינק הבא סדרת כתבות על תהליך המיקס/מאסטרינג.
פרומט הגשה לאמצעי המדיה השונים
את המוצר המוגמר ניתן לקבל במגוון פורמטים:
* CD - קובץ להשמע סטנדרטי להשמעה במכשירי CD/DVD
* WAV - קובץ מאסטר 16 ביט 44.100Hz
* MP3 192Khz - שליחה באינטרנט | טלפונים
אלא הפורמטים החשובים ביותר! במידה ותזדקקו, אנו יכולים להעניק לכם כל קידוד אחר הקיים בעולם הסאונד.
מהו משך הזמן של ג'ינגל מקצועי?
ג'ינגל לתחנות הרדיו:
מקסימום עד 30 שניות. ניתן לבצע גרסאות מקוצרות, בנוסף לגרסה המלאה כלומר:
30 שניות | 5 שניות | 10 שניות | 20 שניות.
כאשר אתם מפרסמים ברדיו/טלוויזה אתם משלמים לפי זמן וכמות שידורים.
אתם יכולים לחלק את התקציב באופן יותר נכון על ידי צימצום של זמן הפרסומת (בחלקים מסויימים של הפרסום).
בוודאי יצא לכם לראות פרסומת בטלוויזה/רדיו בגרסה ארוכה, ולאחר זמן מה שהפרסומת הופיע, ראיתם שהציגו לכם את הפרסומת בגרסה קצרה.
ג'ינגל/קליפ לטלוויזה:
במקרה זה החוקים בדיוק כמו ברדיו אך הגרסה הארוכה יכולה להגיע עד דקה.
ג'ינגל/קליפ לאינטרנט:
מדיה מעולה לפרסום!
במדיה זו יש לכם "חופש פעולה" בשום שאתם לא משלמים על זמן או משלמים כלל.
אך תמיד לחשוב על הלקוח!
עולם הפרסום גדול יותר מהדמיון שלכם...
אנחנו כאן בשביל להוליך אתכם בשביל ההצלחה. העניקו לנו את השרביט - ואנו נעניק לכם את הפרסום הנכון ביותר לעסק שלכם.
בהצלחה.