אם הגעתם עד לפרק זה בסדרת הכתבות העוסקות בשיווק שלכם במדיה חברתית באינטרנט, זה כבר סימן מעודד, כלומר: זה מעניין אתכם ואתם מייחסים לכך חשיבות. אני מכנה זאת, "נדלק אצלכם הניצוץ"!
למעשה, כל ההמלצות שרשמתי לגבי ההתנהלות שלכם בערוצי המדיה: יוטיוב, פייסבוק, גוגל +, מכוונים גם לערוץ הטוויטר שלכם. למען "הסדר הטוב" אני אפרט אותם בצורה מסודרת ואוסיף כמה סעיפים הנוגעים ישירות לטוויטר.
מבחינתי האישית - טוויטר הוא החוליה האחרונה בשרשרת כי אני חושב שהתרומה שלו לעומת יוטיוב, פייסבוק, גוגל + פחותה. אך יחד אם זאת, חשוב להתייחס גם למדיה זו בכל הרצינות, כי ישנם גולשים "שם בחוץ" שהם מכורים כבדים לדבר ואותם אתם לא רוצים "לפספס" כעוקבים, מעריצים, ממליצים.
לפניכם ניו זפיד הטוויטר שלי מוטמע באתר
Tweets by @DudiTamir
לפניכם הטיפים הכי חשובים לשיווק בטוויטר - עשה ועל תעשה!
*
1. ניתן ומומלץ לסנכרן את ערוץ פייסבוק לערוץ הטוויטר שלכם, כך שכל ההודעות שלכם יופיעו באופן אוטומטי בערוצים הנ"ל. למי מכם שיש אתר אינטרנט פרטי, ניתן להטמיע כפתור הצטרפות או אפליקציה שמראה את "הציוצים" שלכם + כפתור מעקב - בדיוק כמו שאתם רואים בעמוד מצד שמאל למעלה.
2. חשוב מאד לעצב את עמוד הטוויטר שלכם בצורה מרשימה וממתגת!
3. לתפעל את הערוץ באופן תמידי ולא "לשכוח" מנוכחות קיומו.
4. לרשום את עצמכם לכמה שיותר "חברים" כך אתם תיצרו חשיפה שלבסוף תגרום לאחרים להירשם לערוץ שלכם. אנחנו בראש ובראשונה רוצים קהל מעריצים...
5. בשורת העמוד לכתוב מי אתם + קישור HTML לעמוד הפייסבוק או היוטיוב או האתר שלכם - חשוב ביותר.
6. להכניס לעמוד תמונה מייצגת שלכם (בטוויטר ניתן להכניס תמונה אחת, כדאי שזו תהיה מושלמת).
7. להתמיע בערוצים שלכם (פייסבוק, יוטיוב, גוגל +) לינקים בפורמט HTML לערוץ הטוויטר שלכם.
8. להימנע מפרסום "ציוצים" שלא תורמים דבר למיתוג שלכם (בדיוק כמו בשאר הערוצים).
9. לשמור על עיצוב אחיד בכל הערוצים שלכם - לדוגמה: ערוץ הטוויטר של האולפן.
10. סבלנות - התמדה - למידה - שאיפה לשלמות - אופי של יזם = הצלחה!
*לפני סיום אתם מוזמנים לקרוא את הקמת אתר אישי לצורך מיתוג/שיווק.