מיתוג קולי לעסקים

שירותי קריינות לכל המדיות השונות - הסבר ממצא בנושא זה במאמר הבא:


מאת: דודי תמיר | עדכון אחרון: 30/9/2019





הפקת פרסומות וקריינות לעסקים

הקדמה:
אם אתם מחפשים מיתוג קולי לעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון!
שמי דודי תמיר, מפיק מוזיקלי/קריין מקצועי המעניק שירותי קריינות לפרסומות, מענה קולי לטלפון, רדיו וטלוויזה.
במאמר זה אתם מוזמנים להאזין לדוגמאות, לקרוא מה הם הנקודות החשובות בהפקת קריינות לעסק שלכם.
הנכם מוזמנים ליצור קשר דרך האתר ואנו נשוב אליכם בהקדם. קריאה, שמיעה מהנה.

מיתוג קולי לעסק שלך - שווה הרבה יותר ממה שזה נשמע!

דודי תמיר, מומחה פרוטולס





האם אתם מבצעים קופירייטינג?

  1. אנו באולפני Class-A-Studio נדאג לכם בכל שלבי ההפקה:

    * קופירייטינג
    * קריינות מקצועית
    * סאונד, מיקס/מאסטרינג
    * הפקת מוזיקה
    * שיווק מקצועי (לפי הצורך)
    * ייעוץ והכוונה
    * קידוד מקצועי והטמעה ברשת האינטרנט

יש לתת דגש על הסעיפים הבאים כאשר אתם מזמינים פרסומת קריינות:

  1. לבצע הגאה מקצועית לטקסט:

    * האם מילה מסויימת אמורה להאמר במילעיל או מלרע...
    * טעויות לשוניות
    * פיסוק נכון
    * ביצוע קולי התואם את המסר ולא לחשוב שאתה בתוכנית "MTV".
    * התאמה נכונה של ביצוע קריינות/סאונד למסר אותו אנו רוצים להעביר:
    פעמים רבות אני שומע פרסומות קריינות שנעשו בשביל הקריין ולא בשביל מזמין השירות!
    כל מוצר/נותן שירות דורש התייחסות שונה עם חשיבה מעמיקה לפני שמפעילים מיקרופון.

כיצד אתם יכולים למנף את העסק שלכם בעזרת קריינות מקצועית?

  1. * מענה קולי לטלפון (פאנטון מקצועי)
    * הפקת קריינות + אנימציה/קליפ לאינטרנט
    * קריינות לפרסום ברדיו
    * הטמעה באתר האינטרנט של העסק
    * פרסום בטלוויזיה
    * השמעה בכנסים/תערוכות
    * צריבה על גבי CD וחלוקה ככרטיס ביקור

מהו משך הזמן הדרוש לפרסומת קריינות?

  1. לרוב, לא יעלה על 30 שניות (משך הזמן המירבי ברדיו או טלפון)!
    ניתן להכין גרסאות מקוצרות, לדוגמה: 5 - 10 - 15 - 20 שניות.
    * זמן שידור ברדיו/טלוויזיה עולה כסף רב ועל ידי קיצור משך זמן הפרסומת אתם חוסכים כסף רב, אך ממשיכים להעביר את המסר הפרסומי!

    ניתן להכין לאינטרנט גרסאות ארוכות יותר מ-30 שניות, אך אם מדובר בקריינות בלבד (לא ג'ינגל) לא מומלץ הדבר. אנו לא מעוניינים בקהל יעד "משועמם" אלא הקשבה והפנמת המסר כמה שיותר טוב.

האם רצוי להוסיף מוזיקת רקע לקריינות?

  1. התשובה קצרה, כן! מוזיקה מעוררת רגש ורגש מעורר את הלב.
    באופן תמידי לקוחות מחליטים (ללא ידיעה) דרך הלב ואני מכנה זאת, תת המודע.
    קריינות נכונה ומקצועית בשילוב מוזיקה מותאמת למסר - תעניק לנו את השילוב המושלם להעברת מסר פרסומי משכנע!

    * חשוב להבין שכל מדיה דורשת התייחסות שונה:
    קריינות לטלפון דורשת התייחסות שונה בכל הקשור לסאונד. תכולת התדרים בטלפון נמוכה בהרבה לעומת שמיעה במערכת סטריאו, טלוויזה וכו'. אנו נספק לכם את כל הדרוש לפי תכנון הפרסום במדיות השונות.

לסיכום:
הקלטת קריינות והפקת מוזיקה לפרסום הוא תחום רציני ביותר. הקלטת פרסומת קריינות לעסק שלכם היא "החותמת" שלכם או כרטיס הביקור אשר יכול להעניק לכם מיתוג משכנע והצלחה מסחרית! אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ההרשמה באתר ואנו נדאג מכאן, בהצלחה.

צור קשר דרך כפתור הווצאפ באתר

מוזמנים לשתף




דודי תמיר

image name
מפיק מוזיקלי, מרצה לסאונד והפקה.למד ב-Berklee college of music.

מוזמנים לקרוא מאמרים מקצועיים שלי במגוון תחומי המדיה לאמנים ואנשי סאונד 👈 לכל המאמרים >> >>


עוד כתבות שיעניינו אותך



קריינות לטלפון




לימודי סאונד אונליין הראשון והמקצועי בישראל
 לימודי צילום ועריכת וידאו אונליין המקצועי בישראל


עמוד הבית של האולפן